ביטול מוצרי מזון
שלום, אני פותחת עסק קטן אוכל ביתי
כמה זמן אני יכולה להציב ללקוח על ביטול עסקה? על החזר כספי , שבסוף זה יהיה הוגן כלפי הלקוח ושאני בסוף לא אפסיד ואעבוד קשה. האם לאחר 48 שעות מזמן ההזמנה אני יכולה להגיד שאני לא מחזירה?
סגירת ההזמנות נסגרת ביום רביעי בצהריים, אני רוצה לקחת מקדמה מהלקוח במידה והוא מבטל בסכום של 80₪ למקדמה (מינימום להזמנה מתחיל 180₪/190₪, אי אפשר להזמין מתחת).
במידה והלקוח לא מבטל אני מחזירה לו את ה80₪ ביום שהוא לוקח את ההזמנה , במידה והוא מבטל לאחר 48 שעות מההזמנה שהוא ביצע (מקבל את ההזמנה ביום שישי) אני לא מחזירה.
האם זה חוקי לפעול כך?
אני יודעת שקונדיטוריות עצמאיות לוקחות מקדמה יותר גבוהה, עד כמה אפשרי לקחת? האוכל שאני קונה הוא יקר, בשר, דגים וירקות שהם גם עולים.
תודה רבה
מוריה שלום
צריך לקבל פרטים נוספים אבל באופן כללי אציין כי אין זכות ביטול צרכנית על מוצרי מזון וטובים פסידים.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!