הפורום אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
שירות תיירות – שירות לאחר הזמנה
שירותי סוכנות תיירות
20/08/24
סוכנות תיירות לא מאפשרת קבלת ייעוץ או שינויים בהזמנה, לאחר מועד ביצוע ההזמנה, בשיחה טלפונית אלא באמצעות פניה בכתב בדוא"ל או בווצטאפ. האם חסימת מתן השירותים לכשעצמה מהווה עוולה צרכנית? אני מבין שתקנות מענה טלפוני (6 דקות) לא חלות על שירותי תיירות ומאידך "שירותי תיירות" מוגדרים בסעיף 2 לחוק שירותי תיירות, תשל"ו – 1976 באופן הכולל גם יעוץ מקצועי? האם התשובה תשתנה אם כתוצאה מאי מתן מענה מידי כגון, שינוי במועד הטיסה נגרם נזק ללקוח?
הפורום אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
עו"ד צבי שמיר
מנהל
08/09/24
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!