קטלוג מכירות
שלום לעורך הדין
קטלוג כמקדם מכירות. כמה קרוב חייב להיות למציאות ?
קטלוג יכול לספר סיפור, להעביר חוויה. להיות ציורי, דמיוני, מושך ומרתק – אך לא מחייב ומתחייב?
האם אני כמקדם מכירות אחראי על הפרשנות שהצד השני עושה ומה מסיק לקוח מתוך דימיונו האישי ?
תודה רבה
שלום רב,
הפורום מיועד לעיסוק בשאלות בתחום זכויות היוצרים - השאלה שאתה מעלה, להבנתי, היא שאלה מתחום הצרכנות/הטעיה צרכנית. מעבר לכך, השאלה "פילוסופית" מדי - בסופו של דבר, אם רוצים לבחון כשירות של תכנים באתר, רצוי מאוד להיוועץ באופן פרטני עם עו"ד, טרם העלאת האתר לאוויר ולאחר מכן.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!