תביעה על אי תיקון מכונת כביסה בתקופת אחריות
היי,
בתאריך 24.2 נקרע לנו הגומייה של המכונת כביסה מספר ימים לפי תום האחריות, בתאריך 25.2 פתחנו קריאה בחברה, לפי הבנתי החוב מחייב הגעת טכנאי תוך שלושה ימי עסקים, מה שלא קרא בפועל והטכנאי נקבע 5.3 , לאחר שיחות רבות לחברה הם הקדימו ביום אחד.
מבעוד מועד הודעתי לחברה על מאות הנזק, גם במייל וגם בשיחת טלפון, הטכנאי הגיע הסתכל ואמר שאין את החלק ואין לו איך לסדר, מפה לשם אנחנו במסכת טירטורים, ללא מכונת כביסה מעל שלושה שבועות, מבקשים טובות משכנים ומוציאים מאות אם לא אלפי שקלים על בגדים חדשים ושירותי כביסה, משפחה עם 3 ילדים שאחת מהם תינוקת בת שלושה חודשים, מה שמקשה על התפקוד היומי בבית ואף גורם לריבים ועצבים, מה החוק אומר לגבי אספקת החלק? בנוסף היום 17.3 קיבלתי הודעה שהחלק הגיע אך מועד קביעת הטכנאי הוא 25.3 , מה ששוב מפר את חוק הגנת הצרכן.
אני מבין שיש פה עילה לתביעה, איך אפשר לעמוד סכום פיצוי בתביעות קטנות?
אשמח לעזרה בנושא,
תודה
היי שגיא
אפשר להגיע תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק לפי תקנות האחריות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!