ביטול עסקה מכשיר מים
שלום רב. הורי בני 70+ אזרחים ותיקים ביצעו עסקה טלפונית עם תמי 4 לפני פחות מ 4 חודשים. הזמינו מכשיר edge+ ולאחר שבמכשיר היתה בעיה הגיע טכנאי וטען שיש להחליף למכשיר אחר שמתאים לבניין שלהם. החליפו להם את המכשיר למכשיר ישן יותר וביקשו מהם להוסיף כסף עבור מכשיר ישן יותר ופחות מתקדם. אך הבעיה נשארה בעינה ואף גרועה יותר. הוריי קיבלו שוב ביקור טכנאי לבקשתם והטכנאי המליץ להחליף למכשיר הקודם אך בתמי 4 לא מוכנים לעשות שוב החלפה אז הוריי ביקשו להתנתק. הבנו שלאזרחים ותיקים יש את הזכות לבטל עסקה בתוך 4 חודשים. מצד החברה, הם טוענים שלא ניתן לקבל את הכסף חזרה אלא רק לבטל את השירות מטהר ומסנן כל שנה. האם באמת הוריי הם שבויים של החברה הזו ולא יכולים לבטל את העסקה במלואה כמובן בקיזוז התקופה? גם אם יחזירו אותם למכשיר הקודם זה יהיה טוב אבל הם לא מוכנים.
עדי שלום
נשמע שמדובר במקרה שמצריך ייעוץ משפטי פרטני ובכל מקרה, לפני הגשת תביעה, מומלץ לשלוח התראה לחברה טרם נקיטת הליך משפטי לאחר קבלת ייעוץ.
ככול והמכשיר תקול ניתן לדרוש את ביטול העסקה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!