0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)

תיקון מקרר
יעל 15/02/24

שלום המקרר שלי עם אחריות 10 שנים למדחס. בשבוע שעבר הפסיק לקרר ולהקפיא וביום חמישי הודעתי ליבואן. כבר הגיעו פעמיים טכנאים, אמרו שהלך המדחס, ניסו לאלתר תיקון זמני ואמרו שמחכים למדחס מקורי שיגיע לארץ. התיקונים לא עזרו והמקרר לא פועל, כך שאני כבר יותר משבוע בלי מקרר. היבואן טוען שהעיכוב בהגעת המדחס נגרם בגלל המלחמה. מה החוק אומר במצב כזה?

תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)
עו"ד ליאור חאיק מנהל 15/02/24

היי יעל

על פניו נראה שיש הפרה ועילת תביעה.

לפי תקנות האחריות, במקרה של מקרר פרק הזמן לביצוע ביצוע תיקונים בבית הצרכן  והזמן הנדרש להשלמת התיקון מרגע הקריאה הוא יום אחד.


עו"ד ליאור חאיק

מנהל פורום דיני חוזים

לוי אשכול 31, רחובות

052-5475475

Haiklior@hotmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן