תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)
שלום המקרר שלי עם אחריות 10 שנים למדחס. בשבוע שעבר הפסיק לקרר ולהקפיא וביום חמישי הודעתי ליבואן. כבר הגיעו פעמיים טכנאים, אמרו שהלך המדחס, ניסו לאלתר תיקון זמני ואמרו שמחכים למדחס מקורי שיגיע לארץ. התיקונים לא עזרו והמקרר לא פועל, כך שאני כבר יותר משבוע בלי מקרר. היבואן טוען שהעיכוב בהגעת המדחס נגרם בגלל המלחמה. מה החוק אומר במצב כזה?
היי יעל
על פניו נראה שיש הפרה ועילת תביעה.
לפי תקנות האחריות, במקרה של מקרר פרק הזמן לביצוע ביצוע תיקונים בבית הצרכן והזמן הנדרש להשלמת התיקון מרגע הקריאה הוא יום אחד.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!