תביעה נגד חברת תקשורת על המחיר שסוכם
שלום,
רכשתי לפני כ10 חודשים עסקה מול חברת תקשורת.
נאמר לי שיש מחיר מסוים ל3 חודשים ולאחר מכן להתקשר לחברה בכדי לעדכן מחיר במנוי.
טרם הוצאת החשובנית הרביעית חייגתי לחברה ובוצע עדכון מחיר.
במהלך העסקה הראשונית נסגרה עסקה עם מהירות אירנטנט של 1000 מגה. בפועל הותקן לי רק לשלושה חודשים ראשונים, לאחר מכן היה עדכון במחיר והחבילת גלישה ירדה לי למהירות של 300 מגה ללא ידיעתי.
במקרה בעת כניסה לאתר ראיתי את הדבר ושהתקשרתי לדעת למה נאמר לי שמדובר בטעות אנוש.
יש לציין שקים פעם גדול בין חבילה של 1000 לחבילה של 300 וכל זה כאשר אני משלמת על 1000 ללא ידיעה שקיים לי 300. ביקשתי להאזין להלטת שיחה והחברה אינה מכונה לשלוח לי את השיחה.
ביקשתי מהחברה פיצוי על הפער בין מה ששולם לבין מה שסופק בפועל. והחברה אינה מכונה לזכות אותי בכל הסכום. מדבור בכ600 שח. בפועל מוכנים לזכות בכ200 שח.
בנוסף חוייבתי בעלות התקנה שהתפרסה למשך 10 חודשים על סך כ13 שח בחודש= סהכ 130 שח.
שגם ההתקנה נאמרה לי שהיא בחינם לאחר שהראתי להם הודעות מול הנציג זוכיתי ב130 שח.
אך עדיין קיים פער של כ600 שח בעסקה.
מה ניתן לעשות בנושא?
החברה אינה מוכנה להעביר לי הקלטות שיחה
היי יסמין
ניתן להגיש תביעה קטנה לפיצוי ללא הוכחת נזק עד סכום של 10 אלף ש"ח לפי סעיף 31א לחוק הגנת הצרכן, וככול והחברה תסרב להעביר את השיחה ובו המחיר שהוסכם יש לכך משמעות ראייתית ברורה וכפי הנראה תעמדי בנטל ההוכחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!