האם ביקורת צרכנית יכולה להוות לשון הרע?
שלום,
אם קיבלתי שירות גרוע מבעל עסק. במקרה שלי, קניתי מוצר, והיה בו פגם. בעל העסק אמר שיטפל אבל כבר 4 חודשים, דוחה אותי וכל שבוע אומר שבשבוע הבא העניין יטופל.
אם אני מספר את הסיפור שלי ואת השירות שקיבלתי ממנו בדף הפייסבוק שלו, האם זה מהווה לשון הרע? האם זה עילה שלו לתבוע אותי.
כל התכתובות/הקלטות ביני לבינו היו ב what's up, ויש לי תיעוד של ההתכתבות הזו.
תודה
שלום רב,
כעיקרון, ביקורת צרכנית אינה מהווה לשון הרע, ובתי המשפט כבר פסקו כי מדובר בעניין בעל חשיבות ציבורית.
מציע להיצמד לעובדות בלבד ולא לתיאורים או למסקנות כגון "לא לקנות שם" וכיוב'.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!