האם ביקורת צרכנית מהווה לשון הרע?
אני כתבתי לפני 3 שנים ביקורת בגוגל כנגד רופא על פי החוויה שלי הצמודה לעובדות ורשמתי ש- "לדעתי הטיפול לא היה מקצועי ובעקבות כך נאלצתי להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית ".
ואכן הגשתי תביעה כנגד אותו רופא , אולם כיום כשאנחנו בתוך המשפט המומחה מטעם בית המשפט קובע כי הטיפול לא היה רשלני אלא בגבולות הסביר . ונראה כי רוב הסיכויים שאני אפסיד במשפט , עכשיו במידה והשופטת אכן תקבע כי לא הייתה רשלנות רפואית , האם זה יכול להוות עילה לרופא להגיש כנגדי תביעת דיבה – לשון הרע ,בטענה כי בית משפט לבסוף קבע שלא התרשל , או שמה שרשמתי כפי שאני מצטט מתאר חוויה שלי לבלי קשר להחלטת בית המשפט באם נעשתה רשלנות או לא ,
אולג שלום,
הביקורת שכתבת נבחנת בהתאם למועד פרסומה ולא ביחס לפסק דין שניתן לאחר מכן.
יחד עם זאת, נראה שכדאי למחוק את תגובתך נוכח הפסיקה העתידית לבוא, ולו על מנת להקטין את הסיכון להליך משפטי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!