האם אני זכאי לדמי הבראה לאחר תאונת עבודה בשנת 2022?

|

דמי הבראה

יגאל 14/08/22
בוקר טוב. 
אני עובד בקמעונאות מחודש 2 2020, ברציפות,  עדיין עובד. בחודש 2.2022 הייתי בתאונת עבודה 3 חודשים,  חזרתי לעבוד בתחילת חודש מאי 2022, האם אני זכאי דמי הבראה  ?

דמי הבראה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 28/08/22

איתי הי

אתה זכאי לתשלום דמי הראה עבור עבודה בשנת 2020-2021 (עבדת שנה מלאה).

לגבי שנת דמי הבראה לשנת 2022: אתה בהחלט זכאי. בשים לב שש 30 ימים מתוף התקופה בה  היית בתאונת עבודה נצברת לך גם לצורכי הוותק. 

הכות לדמי הבראה היא רק מעל שנה  בעבודה - וזה יש לך.  


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן