כיצד יש לשלם השתתפות עצמית לנזק רכוש ברכב לאחר קביעת אשם תורם?

|

השתתפות עצמית לנזק רכוש לרכב

חיוב בהשתתפות עצמית 21/03/22
שלום רב, 
לפי פס"ד בתאונת דרכים עם נזק רכוש , קבע השופט כי האחריות תחולק בין שני הצדדים כאשר אני התובע  30% אשם תורם . והנתבעת חויבה ב -70% בתוספת תשלום מחצית האגרה ושכ"ט עו"ד שייצג אותי מחברת הביטוח שלי .
עכשיו חברת הביטוח שלי מבקשת ממני לשלם מלוא סכום ההשתתפות העצמית !!!
לפי האשם תורם שלי בתאונה זו , האם אני חייב לשלם לחברת הביטוח שלי מלוא ההשתתפות העצמית או ולפי אחוז האחריות שלי ( 30% ) וכפי שקבע השופט . 
תודה מראש .

תשלום השתתפות עצמית

עו"ד ערן אלזם מנהל 11/05/22

שלום,

עליך לשלם השתתפות עצמית ואז תוכל לתבוע את התשלום מחברת הביטוח השנייה בהתאם לחלוקה.

מנהל פורום תאונות דרכים

ב.ס.ר 3, כנרת 5, בני ברק

03-5230007

elzamlaw@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן