האם אי העסקה בשעות נוספות מהווה עילה להתפטרות?

|

שעות נוספות

יבגני 19/04/21
שלום רב.

אני עובד במפעל לאלקטרוניקה השעות העבודה שלי הם 12 שעות.

כשאין עבודה המעסיק שלוח אותי הביתה בשעה 16:00 ואני מפסיד שעות נוספות שלי.

עם אני יכול לבקש מכתב התפטרות בגין שאין עבודה ואני לא רוצה לעבוד 8 שעות?



תודה.

עבודה בשעות נוספות

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 20/04/21
ככלל המעסיק אינו מחויב להעסקה בשעות נוספות - אלא באם קיימת התחייבות בין העובד למעסיק. ועל כן אי העסקה בשעות נוספות - אינה מהווה עילה להתפטרות בדין מפוטר.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן