פנה לפורום ביטוח לאומי ודיני נזיקין וביטוח למענה

|

תשלום עקב מחלה מניתוח שהסתבך

לידיה ארנסטר?‎ 17/04/21
מברר את זכויותיי,

עשיתי ניתוח, לאחר שבועיים הניתוח הסתבך, הושפזתי (שבוע) ונתנו לי חודש מחלה להשתקם. אין לי ימי מחלה נותרים,  האם אני זכאי לתשלום מצד ביטוח לאומי/ ביטוח מהפנסיה ? או שהחודש לא אקבל משכורת ? ??

** יש לי ביטוח בריאות פרטי של הראל

** אין לי ביטוח תאונות אישיות פרטי

פנה לפורום ביטוח לאומי ודיני נזיקין וביטוח למענה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 17/04/21

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן