האם ניתן להוכיח תביעה במעמד צד אחד אם הנתבע לא הגיש כתב הגנה?

|

תביעה

שחר 17/03/21
הי שלום

תבעתי חברה מסויימת.

בתביעות קטנות. חלפו 30 יום והנתבע לא הגיש כתב הגנה.

1. האם הוא חייב להגיע ?

2. מה עושים במקרה ?

אי התייצבות הנתבע בהליך

עו"ד נתיב רגב 22/03/21

שחר שלום, 

ככל שכתב התביעה הומצא כדין, ובידיך אישור מסירה על כך, 

יהיה ניתן להוכיח את התביעה במעמד צד אחד. 

בהצלחה, 

 

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן