שאלה בדיני צרכנות
שלום,
לפני כשנה עברתי לחברת הוט מובייל ונידתי 3 קווים.
ההסכם היה 25 שקלים לקו ללא תוספות, ללא העלאות.
התנאי שלי מאותה נציגה היה שאני מבקש שתשלח לי הודעת ווצאפ בה היא רושמת לי את ההסכם.
אטתה נציגה רשמה, שלחה וכך העיסקה בוצעה.
כעבור מספר חודשים גיליתי שחוייבתי יותר.
פניתי אליהם, והם מה שנקרא ניסו לערבב אותי שאלות תנאי החוזה. אמרתי להם חברה יש לו הוכחות שאתם טועים. שלחתי אליהם את ההוכחה, ולאחר בדיקה הם התנצלו, החזירו את הכסף שכבו ממני ונתנו לי פיצוי 200 שקלים בתלושים. (בהתחלה איימתי בתביעה)
עכשיו, חצי שנה מאוחר יותר, אותו סיפור, חיוב יתר כמה חודשים, התקשרתי נסער, בדקו יאמרו לי שאני צודק ומגיע לי החזר של 385 שקלים.
היום אני רוצה לתבוע, רציתי בבקשה לדעת מהי הערכה של תביעה כזאת?
תודה
השאלה אינה מתאימה לפורום דיני חברות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!