החזר יחסי על מנוי
שלום.
לפני מספר חודשים חידשתי מנוי לקבוצת תמיכה של הרזיה ושילמתי עבור מנוי של 5 חודשים מבצע של 199 ש"ח לחודש.
אחרי שני מפגשים פרצה הקורונה והמפגשים הופסקו, אבל המשיך הקשר למנחה הקבוצה על ידי הודעות רבות שהוא היה שולח לוואטסאפ האישי.
החלטתי לפני מספר שבועות שאני לא רוצה להמשיך בקבוצה הזו ורוצה לקבל החזר על השיעורים שלא הייתי.
ההחזר יכול להיות או העברת המנוי למישהו אחר או על ידי קבלת שובר לקנות מוצרים של אותו מותג של קבוצת ההרזיה.
עכשיו יש לי ויכוח איתם: הם רוצים להוריד לי מההחזר חודש שלם בטענה שקיבלתי שירות עבור שבועיים של השתתפות במפגשים ועבור פעמיים שעניתי להודעות וואטסאפ שנשלחה אליי, הם טוענים שזה נקרא שקיבלתי שירות, למרות שההודעות הן הודעות ברשימת תפוצה לכל המשתתפים. בנוסף, בשום מקום לא אמרו לנו ומן הסתם לא הבאתי את הסכמתי לכך שהוואטסאפ מחליף מפגשים ואני אחויב על כך בידה וארצה לעזוב.
הם אמרים לי שאלה הנהלים, אבל זה לא הגיוני כיוון שכאשר שילמתי והארכתי את המנוי, אף אחד לא ידע שתבוא הקורונה.
האם יש לי קייס לתבוע החזר עבור שבועיים השתתפות שגובים ממני עקב כך שעניתי להודעות וואטסאפ רק בגלל שאני עוזבת את הקבוצה הזו?
והאם יכולים לחייב אותי על מחיר של חודש מלא לא במבצע (270 ש"ח) כאשר שילמתי 199 לחודש במבצע?
אני מרגישה שמרמים פה ומחייבים אותי שלא בצדק.
תודה מראש
היי
לדעתי יש בסיס לטענות שלך. להשיב לווטסאפ לא עולה על ההגדרה לקבל שירות.
את יכולה להגיש תביעה קטנה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!