המזרון אינו נוח
שלום רב
לפני מס חודשים קניתי מזרון באחת מהחב הגדולות , מיום שקיבלתי אותו יש לי כאבי גב , הוא הרבה יותר קשה מהמזרון שניסיתי בחנות … , פניתי לחנות ממנה קניתי את המזרון ענו לי שעליי להתרגל אליו לפחות חודש חיכיתי חודש המצב לא השתנה רק החמיר מיותר לפרט כאן מה מרגישה פניתי במקביל גם לשרות לקוחות שלהם הם שלחו טכנאיי" שלחץ עם כפות הידיים שלו על המזרון וכמובן שאמר שהמזרון תקין , פניתי שוב לשרות לקוחות ,לפני שהטכנאי היה כאן הציעו לי לרכך את המזרון בתשלום , וטכנאי היה מופתע מזה שהציעו לי לרכך את המזרון אמר שלא ניתן לעשות את זה אי אפשר לעשות את זה בקיצור כל אחד עונה לי משהו אחר ואני בנתיים סובלת
שילמתי 6000 ש"ח והם רוצי ם עוד תוספת על ריכוך והובלה …
האם אני יכולה לתבוע אותם על זה שהמזרון גורם לי לכאבי גם בבקשה להחזר כספי או החלפה ללא תוספת תשלום
תודה מראש
היי דינה,
האם קיבלת התחייבות או אחריות כלשהי ?
המון חברות שמוכרות מזרונים מתחייבות שאפשר להחליף אותו בתוך תקופה מסוימת אם הוא לא נוח.
אם אין התחייבות דומה, אפשר לנסות ולטעון שמדובר באי התאמה לפי סעיף 11 לחוק המכר אבל הבעיה היא שהתחושה שלך סובייקטיבית, כלומר יכול להיות שהמזרון לא נוח עבורך אבל נוח עבור מישהו אחר, ולכן הטענה לאי התאמה מעוררת קשיים.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!