האם אני חייב למלא פרטים על אישתי בטופס אם אני מובטל?

|

קיצהת זיקנה

עזריאל 28/12/19
אני בן 67 ,מובטל ולא עובד...האם אני חייב למלא פרטים על אישתי שמרוויחה כ 13,000 בחודש?
או בכלל להזכיר אותה בטופס..שהרי אני לא מבקש השלמת הכנסה?

הצהרה פרטים

עו"ד משה גבע מנהל 07/01/20

לא ברור לאיזה מסמך את מתכוון. 

בכל מקרה, אם אתה נדרש לענות ולתת פרטים, מומלץ לתת את כל המידע הנכון והמלא, בעיקר מול רשויות המדינה. 

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן