איך ניתן לפעול במקרה של הלנת שכר בעבודה?

|

אי קבלת שכר עבודה!

רשא 10/07/19
שלום,
אני עבדתי בקייטנת אביב בחודש אפריל ב15.4-21.4 ועד היום (10.7) לא קיבלתי שכר .. מה אני צריכה לעשות?? 

תודה

לפנות למעסיק או להגיש תביעה

שאול 10/07/19

כי יתכן והדבר "נפל בין הכיסאות".

אם לא, מגישים תביעה לבית הדין לעבודה.

לפי תקופת העבודה אני מניח שמדובר בתביעה בדיון מהיר.

הלנת שכר

עו"ד עינב יונסוף וייס 17/07/19

רשא שלום,

זוהי הלנת שכר פשוטו כמשמעו. אנא פני לפורום דיני עבודה שלנו בכדי לשעמיתיי ינחו אותך בדיוק כיצד לפעול.

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן