חוק כרטיסי חיוב
מוצר פגום ממוכר בחו״ל
שולי
10/09/18
רכשתי מוצר אלקטרוני מיצרן בחו״ל, שילמתי דרך פייפל שחייבו את כרטיס האשראי שלי. המוצר מותקן כקיט הרחבה במכשיר אחר, ונמצא פגום. לא ניתן להוציאו ולהחזיר את המכשיר לקדמותו כיוון שזה שינוי בלתי הפיך.
האם בפניה לחברת האשראי יש לי הגנה כלשהי ויכולים לבטל את העסקה ?
הבנתי שבפניה לפייפל התנאי היחיד להחזר מלא הוא לשלוח את המוצר חזרה, אבל זה בלתי אפשרי.
חוק כרטיסי חיוב
עו"ד ליאור חאיק
מנהל
12/09/18
היי שולי
בנסיבות שהעלית אין אפשרות לבטל את העסקה באופן חד צדדי.
חוק כרטיסי חיוב מאפשר לבטל עסקה באופן חד צדדי במקרה של אי אספקה, חדלות פירעון ועוד.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
בנסיבות שהעלית אין אפשרות לבטל את העסקה באופן חד צדדי.
חוק כרטיסי חיוב מאפשר לבטל עסקה באופן חד צדדי במקרה של אי אספקה, חדלות פירעון ועוד.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!