האם פנסיונר חייב בהגשת דו"ח שנתי למס הכנסה ?

|

האם פנסיונר שהיה שכיר חייב להגיש דוח שנתי

ראובן 20/08/18
אני גמלאי של האוניברסיטה ופטור ממס הכנסה עקב מצב בריאותי, ורציתי לדעת האם מחובתי להגיש דוח שנתי למס הכנסה?

בתודה מראש.

האם פנסיונר חייב בהגשת דו"ח שנתי למס הכנסה ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 21/08/18
ראובן שלום,
מצד אחד, רק בגלל היותך פנסיונר אינך חייב בהגשת דו"ח שנתי.מצד שני, יתכנו סיבות אחרות, למשל - הכנסות גבוהות, מסחר בני"ע בבורסה וכו'. 
מקווה שסייעתי.

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן