את הצד הרשום בהסכם

את מי אני אמורה לתבוע?

אור 25/03/18
שלום, עשיתי הסכם עם משרד עורכי דין (2 עורכי דין) שלא ביצע את ההתחייבות שלו. כל ההתנהלות היתה מול עורך דין אחד בלבד. ביררתי ואין שותפות של שני עורכי הדין ואין חברה. את מי אני אמורה לתבוע? האם רק את העורך דין שמולו התנהלתי? את התשלום שילמתי למשרד הקרוי על שם שני העורכי דין 

את החתום

דידי 27/03/18
את מי שחתום על ההסכם

את הצד הרשום בהסכם

עו"ד צבי שמיר מנהל 27/03/18


בברכה, 



צבי שמיר, עו"ד

מנהל פורום הוצאה לפועל 



צה"ל 26, גן יבנה

טל': 072-2485511; מייל: shamir@nonstop-law.com

מנהל פורום עורכי דין

צה"ל 26, גן יבנה

072-2485511

shamir@nonstop-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן