האם יש לי זכאות לפיצויים וימי חופשה לאחר פיטורים אחרי 11 חודשים?

|

ימי חופשה / מחלה

שלומי 03/12/17
היי יש לי כמה שאלות בבקשה אם תוכלו לעזור 
אני פוטרתי מעבודה לאחר 11 חודשים 
האם יש לי סיכוי לקבל פיצויים ?

מה קורה עם ימי חופשה שלא נוצלו ? 

וכמה ימי הודעת פיטורין מוקדמת מגיעים לי ? 
אני לא מבין בזה כלום , יוודע רק שיש לי ימי חופשה לא מנוצלים ..

פדיון ימי חופשה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 04/12/17
שלומי ערב טוב,
עקרונית לאחר 11 חודשי עבודה לא קמה לעובד זכאות לפ"פ. אלא במקרים חריגים. 
ימי חופשה - במידה היית עובד ע"ב חודשי - יום אחד בחודש. במיה והיית עובד שעתי או יומי - תלוי באחוזי משרתך.
הודעה מוקדמת - זכאות לעובד חודשי 18 זכאות לעובד שעתי או יומי 11.
תבדוק לגבי קרן הפנסיה - האם הפרשו לך כדין. 
 בהצלחה.  


בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן