האם משרד החינוך קובע שמגיע לאישה בהריון רק 3 ימי מחלה בשנה?

|

חופשת מחלה בהריון

ש 01/10/17
אני רוצה לדעת אם יש כזה דבר שמשרד החינוך קובע שמגיע לאישה עובדת רק 3 ימי
מחלה בשנה?במיוחד בהריון

חופשת מחלה בהריון

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 02/10/17
ככל הידוע לי, לא. תצטרכי להיות קצת יותר ספציפית, אולי זה בגלל הוותק, או מסיבה אחרת....ומכח מה נאמר לך כי הצבירה לנשים בהריון היא רק 3 ימים?

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן