מה עושים כשהעובד לא חותם על הסכם העבודה?

|

עובד שלא מעוניין לחתום על הסכם עבודה

קרן 26/09/17
שלום,
אחד העובדים לא מעוניין לחתום על הסכם עבודה מתחמק מהחתימה אך מעוניין להמשיך לעבוד במשרד, איך צריך לנהוג איתו האם לפטרו , האם לאשר לו להמשיך לעבוד ואז האם סעיפי החוזה תקפים (סעיף 14 ) ?
אודה לתשובתכם.

מה עושים כשהעובד לא חותם על הסכם העבודה?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 28/09/17
קרן שלום,
כשזה נוגע להסכם עבודה, החוק לא מחייב שהוא יהיה כתוב. כלומר, אין שום חובה שהעובד, או את כמעסיקה, תחתמו על חוזה.
הסכם בעל פה או בהתנהגות תקפים ומחייבים באותה מידה.

שימי לב שאת חייבת למסור לו הודעה על תנאי העסקה. 

לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכת גמר חתימה טובה,
בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן