האם ניתן לערער על הרעת תנאים שהתרחשה בזמן הריון?

|

הרעת תנאים בהריון

ר 11/09/17
התחלתי את עבודתי ב2004 עם חוזה שחתמתי על תנאיו , בינואר2016 חדשו לי חוזה והיה בו
סעיף של הרעת תנאים ( קיצוץ באחוזי וותק) אציין כי במאי 2016 ילדתי -ז"א שהיה הרעה
בחוזה כשהייתי בהריון, האם אני יכולה לערער ע"כ או לתבוע כיום?

הרעת תנאים בהריון

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 12/09/17
עקרונית היום יותר משנה אחרי - אני בספק. . היית צריכה לסרב להרעה לשינוי והמעסיק היה צריך לקבל אשור משרד הכלכלה לשינוי. גם טענה שזה היה לא באישור ולכן לא כדין - ספק אם תתפוס כאן לצערי - הואיל והמעסיק יכול לטעון כי הדבר מעשה בהסכמה. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן