איך לעזוב עבודה לצורך לימודים בחו"ל ומה הזכויות שלי?

|

עבודה והרשמה ללימודים בחו"ל

ד 10/09/17
שלום - יש כוונה לצאת באמצע אוקטובר לעבודה והרשמה ללימודים בחו"ל. עובדת כיום
כמדריכת כושר בהיקף 1/3 משרה בקאונטרי אזורי חן. כבר למעלה מ 3 שנים. מה אומרים ? ,
מתי אומרים ? למי אומרים ?, ומה זכאים לקבל ? האם אלו יכולים להחשב כפיטורין ? תודה

עזיבה לצורך לימודים בחו"ל

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 12/09/17

ד' בוקר טוב, עקורנית את צריכה לתת הודעה מוקדמת של חודש ימים למעסיק ועדיף בכתב. זכאות לפ"פ אין - מלבד הפ"פ המופרשים לך בקרן פנסיה - אבל לא תוכלי למשוך אותם. אלא באם חל עליך סעיף 14 לחוק פ"פ - שאומר שגם אם עובד מתפטר הוא זכאי לפ"פ מלאים. כן זכאית את - לפדיון ימי חופשה, דמי הבראה באופן חלקי מכתב סיום העסקה והעברת קרן הפנסיה על שמך. בהצלחה. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן