האם המעביד מפר את החוק בכך שהוא מסרב להמציא אישור לביטוח לאומי?

|

המעביד מסרב להמציא אישור לביטוח לאומי

שלמה 31/08/17
שלום רב,
לפני כחודש פוטרתי מעבודה, נרשמתי בלשכת העבודה והיגשתי בקשה לדמי אבטלה.
הבקשה אושרה, אך יחד עם זה קיבלתי מכתב מביטוח לאומי עם נוסח: "לצורך עידכון בסיס החישוב אליך להמציא אישור המעסיק המציין לאיזה תקופה שולמו הפרשי שכר בחודר 4/17 בס"כ 1000 ש"ח"
העברתי את הבקשה למעביד אך הוא סירב להמציא אישור הנ"ל.
האם זו עבירה על החוק כולשהו?
תודה,
שלמה

פנה לפורום ביטוח לאומי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 03/09/17


בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן