האם אני נחשבת לעובדת במשכורת חודשית או לעובדת ששכרה מחושב לפי שעות?

|

האם אני "עובדת במשכורת חודשית" או עובד ששכרו מחושב

יעל 18/08/17
האם אני נחשבת ל"עובדת במשכורת חודשית" או "עובד ששכרו מחושב על בסיס שעתי או יומי ועובד במשרה מלאה"?  ארחיב ואסביר :-
הוסכם איתי על שכר כולל לחודש של 6000 ש"ח , עדיין לא קיבלתי הסכם עבודה ,5 ימים בשבוע א-ה, 8 עד 16 (בפועל נשארת קצת מעבר מידי פעם) , בתלוש השכר רשום 22 ימי עבודה  ומספר השעות .  אני שואלת זאת משום שנעדרתי מפאת מחלה בימים ה'+ יום א' שלאחריו וניכו לי 4 ימי מחלה (כלומר עבור חמישי,שישי,שבת,ראשון) מבלי לשלם לי כלל בגינם , האם זה תקין?   
תודה 
 




אופן העסקה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 19/08/17
שלום רב
יש לראות את תלוש השכר על מנת לענות אך מדברייך נראה כי את נחשבת כעובדת במשכורת חודשית. על פניו עבור יום ראשון היה צריך לשלם לך 100%.

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן