המעסיק לא הפקיד לביטוח מנהלים, אוכל לתבוע?

|

ביטוח מנהלים

אילנה 18/07/17
שלום ,
אני עובדת אצל סוכן ביטוח מתאריך 2.2008. רק בתאריך 1.2009 הוא החל להפקיד תגמולים לביטוח מנהלים. מה החוק אומר לגבי התקופה שלא הופקדו עבורי התגמולים ? האם יש עילה לתביעה ?

המעסיק לא הפקיד לביטוח מנהלים, אוכל לתבוע?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 20/07/17
אילנה שלום,
התיישנות תביעה היא 7 שנים ולכן לא תוכלי היום לתבוע בגין אי ביצוע הפרשות משנת 2008.
יחד עם זאת, המעסיק ככל הנראה יצטרך להשלים לך את ההפרש במקרה של פיטורים/התפטרות בנסיבות שמזכות בפיצויים.

מומלץ לפנות לייעוץ פרטני.

לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן