האם המעסיק חייב להפריש לפנסיה או ביטוח מנהלים מהיום הראשון לעבודה?

|

הפרשה לפנסיה וביטוח מנהלים

יפית 25/06/17
שלום 
האם יש חובה על המעסיק להפריש לפנסיה או ביטוח מנהלים מהיום הראשון לעבודה? קרן השתלמות אני יודעת שזו בחירה. 

הפרשה לפנסיה ולביטוח מנהלים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 26/06/17
לא. באם אין לך קרן פנסיה פעילה הזכאות היא לאחר חצי שנה ובמידה וקיימת לך קרן פנסיה פעילה הזכאות היא לאחר 3 חודשים ואז רטרו' מהיום הראשון. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן