האם אקבל שכר על ימי מחלה אם עבדתי ביום הראשון?

|

חופש מחלה

מייה 15/06/17
שלום. במהלך השבוע חליתי והרופא הוציא לי 2ימי מחלה. באותו יום שהייתי אצל הרופא עבדתי למרות שיש לי חום כי המנהלת ביקשה, אך ביום למחרת ביקשה שלא אגיע - אם אגיש את ימי מחלה ארוויח מזה משהו?

חופשת מחלה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 18/06/17
שלום רב
ראשית זה לא תקין שעבדת עם יום מחלה אבל לגופו של עניין על יום המחלה הראשון לא מקבלים שכר ועל היום השני 50% כך שאם עבדת יום מלא והיום השני ייחשב כיום המחלה הראשון לא תקבל עליו שכר. 

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן