איך מתבצע תשלום ימי מחלה בישראל?

|

תשלום ימי מחלה

ראובן 11/06/17
תשלום ימי מחלה מתבצע כאשר ביום הראשון והשני לא משלמים , ביום השלישי חמישים אחוז ומהיום הרביעי תשלום מלא..
תשלום מלא של יום עבודה כפי שמשלמים יום חופשה?
מה משלמים בימי שישי ? תשלום מלא כמו ביום רגיל?




תשלום ימי מחלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 12/06/17
תשלום ימי מחלה ע"פ הדין הוא כדלקמן: עבור היום השני והשלישי של תקופת ההיעדרות זכאים ל- 50% משכר העבודה הרגיל והחל מהיום הרביעי והלאה זכאים ל- 100% משכר העבודה. 100% משכר העבודה הווה אומר שווי יום שכר , שווי יום חופשה. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן