מה דעתך על סעיף שינוי נהלים בחוזה העסקה בעבודה חדשה?

|

סעיף בהסכם העסקה בעבודה חדשה

דפ 27/03/17
שלום, 
אני מתחיל בעבודה חדשה והועברה אליי טיוטת חוזה העסקתי לעיון. ישנו סעיף אחד שקצת הפריע לי ורציתי לדעת האם הוא סטנדרטי או מוגזם. הסעיף בזה הלשון: "החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את הנהלים הקיימים ולהוסיף נהלים מעת לעת ולעובד לא תקום טענה על הרעה או שינוי בתנאי העבודה שלו עקב שינוי נהלי החברה. הנהלים המעודכנים ו/או החדשים יועברו לידיעת העובד ויהפכו לחלק בלתי נפרד מחוזה זה". 
אשמח לחוות דעת בנושא. 
תודה.

סעיף על שינוי תנאים בחוזה העסקה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 28/03/17
על פניו הסעיף לא נראה מאיים עם זאת אני הייתי מוסיפה כי סעיף זה לא יפגע בעובד ו/או בתנאי עבודתו ו/או שכרו ע"פ הדין וההסכם. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן