האם המעסיק חייב להשלים ל-8.33% פיצויים לעובד שהתפטר?

|

סעיף 14 כאשר המעסיק לא משלם 8.33% לקרן

דודו 19/02/17
אני עובד במפעל 10 שנים, כאשר ב2011 החתימו אותי על סעיף 14 ועד היום המפעל מפריש לי לפיצויים 6%( שזה עלה עם השנים ב2008 היה 0.083% , ואף פעם לא הופרש לי 8.33%% לחברת ביטוח, כעת אני רוצה לעזוב האם על המעסיק לשלם לי השלמה ל8.33%,או שהוא יהיה חייב לתת לי רק מה שיש בקופת הפיצויים של החברת  ביטוח?
יש לציין שאני התפטרתי לבד

משמשעות סעיף 14

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 21/02/17
סעיף 14 לחוק פ"פ הוא סעיף שבו הכספים המופרשים באים על חשבון פיצויים ולא במקום אלא באם המעסיק מפריש לך 8.3%. מכוון שהמעסיק מפריש לך פחות מכך - הוא יהיה חייב להשלים לך במידה ותתפטר בדי מפוטר או תפוטר. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן