המעסיק צריך לשלם לי פנסיה בחל"ד וחל"ת?

|

תשלום פנסיה בחלד ובחלת

סיגל 17/01/17
שלום,
עד מתי, אם בכלל, המעסיק חייב לשלם עבורי פנסיה בתקופה של חופשת לידה ובתקופה של חל"ת שנמשכת למשך שנה מהלידה?
תודה

המעסיק צריך לשלם לי פנסיה בחל"ד וחל"ת?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 18/01/17
סיגל שלום,
באשר לתשלום ההפרשות הסוציאליות בתקופת החל"ד, המעסיק צריך להמשיך לשלם אם את עונה על 3 התנאים המצטברים הבאים:
1. המעסיק נהג לשלם לך תשלומים לקופת גמל (קופת גמל, קרן פנסיה, קרן השתלמות)
2. את זכאית לדמי לידה
3.עבדת אצל המעסיק במשך 6 חודשים לפחות לפני כניסתך להריון.

באשר לתשלום הפרשות פנסיוניות בתקופת חל"ת לאחר החל"ד - המעסיק אינו מחוייב להפריש כספים, אלא אם הוסכם אחרת בחוזה או בהסכם קיבוצי.

לרשותך בכל שאלה נוספת,

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן