האם המעסיק חייב להשלים שכר במקרה של ירידה למשרה חלקית באישור רופא תעסוקתי?

|

ירידה למשרה חלקית באישור רופא תעסוקתי

אלי 09/10/16
שלום רב.

ירידה ל 50 אחוז משרה מ 100 ע"י אישור זמני ל 3 חודשים מרופא תעסוקתי, האם יש השלמה של תשלום ל 100 אחוז משרה ע"י המעסיק? האם זה חובה? והאם ההשלמה באה מימי המחלה שנצברו?

ירידה בהכנסות עקב ירידה באחוזי משרה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 10/10/16
לא. המעסיק אינו חייב להשלים את השכר או לקבל את העובדה כי את חייבת לעבוד ה- 50% משרה. יחד עם זאת במידה ואת עוברת לעוד בחצי משרה באופן זמני - אולי תוכלי לקבל השלמה באמצעות ביטוח לאומי - אני מציעה לך לבדוק אפשרות שכזו. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן