האם המעסיק חייב לספק טופס 106 מחדש אם הוא אבד?

|

טופס 106

רוני 26/09/16
שלום רב אם נאבד לי טופס 106 האם יש חובה על המעסיק להעביר לי בשנית ? ואם
הוא לא מעוניין רק תמורת תשלום ? האם יש איזשהו חובה על המעסיק לשמור העתק של הטופס
? לכמה שנים אחורה ? 

קבלת טופס 106

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/09/16
אין כל בעיה להעביר לך בשנית ואני לא מבינה את הדרישה לתשלום . את הטופס עם כל החומר צ"ל לדעתי 7 שנים .  

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן