האם עובדת שהתפטרה לאחר גיל פרישה חובה זכאית לפיצויי פיטורים?

|

זכאות לפיצויים

אמה 25/09/16
ברצוני לעבוד כשכירה לאחר יציאתי לפנסיה. האם אהיה זכאית לפיצויים בתום שנה
לעבודתי, ומה הם זכויותיי.

זכאות לפיצויים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/09/16
עובדת שהתפטרה לאחר הגיעה לגיל פרישה חובה (67) תהיה זכאית לפיצויי פיטורים גם אם החלה עבודתה לאחר הגיל בו היא זכאית לפרוש (סע"ש 4450-01-12 ג'ון יפה נ' רז מטמון קשרי לקוחות בע"מ, דינים אזורי לעבודה 2014 (241) 188).

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן