כמה מגיע לי פדיון דמי הבראה ודמי חופשה לאחר 15 חודשים של עבודה?

|

גמר חשבון

שגיב 19/09/16
שלום.
עבדתי במשך 15 חודשים וחצי על בסיס משכורת.עבדתי 5 ימים בשבוע במשרה מלאה.כמה מגיע לי פדיון דמי הבראה ודמי חופשה??

בתודה מראש

גמר חשבון

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 20/09/16
דמי הבראה לשנה ראשונה 5 ימים * 378 ש"ח = 1890. 
לשנה השניה מגיעים לך עוד 1.5 * 378= 567 ש"ח ובהס"כ 2457 ש"ח. 
לגבי פדיון חופשה - מגיע לך יום חופשה לכל חודש = דהיינו 15.5 ימים במידה ולא ניצלת שום יום חופש - * שווי יום עבודה . 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן