האם אני זכאית לדמי הבראה אם אני מתפטרת אחרי חופשת לידה?

|

פיטורין אחרי לידה ודמי הבראה

שוש 19/06/16
אני עובדת בחברה 3 שנים,ואמורה לקבל בחודש יולי דמי הבראה על השנה האחרונה.
כרגע סיימתי חופשת לידה ואני מעוניינת לעזוב את החברה.
אם אני מתפטרת בלי לחזור לעבודה בכלל:
האם אני צריכה הודעה מוקדמת של חודש כמו שמופיע בחוזה?
האם אני זכאית לדמי הבראה ?

תודה מראש!

התפטרות לאחר לידה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 20/06/16
ראשית התפטרות לאחר לידה ובגין הרצון לגדל את ילדך - מהווה התפטרות בדין פיטורין. לענין דמי ההבראה - את בהחלט זכאית לתשלום דמי הבראה - גם באם באופן חלקי יחסית לתקופה המגיעה לך . וכן את חייבת לתת הועה מוקדמת כדין .  

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן