איך ייחשב שכרי בחודש יוני לאחר שהתפטרתי אחרי מחלה?

|

עזיבת עבודה אחרי מחלה

Sasha 30/05/16
אהלן 
חליתי בסוף החודש (עבדתי חודש מלה)כשבוע וזה גלש לחודש חדש  ,נגיד מ29 למאי עד 5 ליוני
החלטתי להתפטר בכל מקרה כי אני לא מרוצה ממקום עבודה,בלי שיצאתי לעבוד בחודש החדש . 
איך ייחשב לי שכר בחודש יוני?  
גם לגבי ביטוח לאומי האם זה נחשב שעבדתי ?

עזיבת עבודה בתום תקופת מחלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 30/05/16
באם היו ךף ימי זכאות לדמי מחלה - תקבלי בעצם תשלום על ימי המחלה ששהית בבית במחלה. במידה ולא - אזי לא תקבלי תשלום ואז זה לא יחשב לעבודה מבחינת ביטוח לאומי. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן