כיצד ניתן לפעול כשמעסיק לא מפריש לפנסיה לאחר 3 חודשים?

|

אי הפרשת פנסיה

ישראל 25/05/16
שלום שמי ישראל אני עבדתי במקום עבודה 3 חודשים והבאתי להם אישור של ביטוח פנסיה קודם  שלי והוא פעיל ממעסיק קודם שלי והבנתי שלפי החוק המעסיק צריך להפריש לי פנסיה 3 חודשים  רטרואקטיבי ומעסיק שלי מתחמק ממני ומסוכנות הביטוח שלי לגבי הפרשת הפנסיה  מה עושים במקרה כזה ??

הפרשות לפנסיה

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 26/05/16

ישראל שלום,

החובה להפריש לפנסיה למי שיש לו פוליסה קודמת היא בתום 3 חודשי עבודה רטרואקטיבית ליום העבודה הראשון.

לכן, ככל שהשלמת 3 חודשי עבודה והמעסיק לא הפריש לך ולא עונה לפניותך, באפשרותך לפנות לבית הדין לעבודה.
אם לא השלמת 3 חודשי עבודה אינך זכאי להפרשות.

לרשותך בכל שאלה נוספת,

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן