איך אפשר להעביר את הבית על שמי בטאבו לאחר הגירושין?

|

העברת בית על שם שלי בטאבו

דורית אסייג 03/08/15
שלום ברצוני לדעת אני הגרשתי לפני מס' שנים ועדיין לא העברתי את הבית על שמי בטאבו .מכיוון שבחוזה הגרוש הוסיף את הבת המשותפת . "הבית נשאר לטובת האישה ולטובת הבת שירז . מה אני עושה ? אין לי שום קשר עם הגרוש ואני רוצה להעביר את הבית על שמי בטאבו למכור את הבית בכדי לקנות גדול יותר . מבקשת עזרה ....

העברת זכות במקרקעין אגב גירושין

עו"ד ענת קציר מנהלת 06/08/15
דורית שלום,



האם ההסכם שביניכם קיבל תוקף של פסק דין בבית המשפט?



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן