כיצד משפיע המיסוי על פיצוי דיירים בפרויקט תמ"א 38?

מיסוי בתמא 38

רוני 29/04/15
שלום רב,

אנו רוצים לעשות בבניין שלנו תמ"א 38 (תיקון 3).היזם מוכן לשלם כסף, כ"פיצוי", לדיירים כדי שהפרויקט יצא לפועל. 



שאלותיי:

1. האם על הכסף שנקבל יצטרך לרדת מס?

2. האם הכסף שהיזם משלם לדיירים כפיצוי נחשב לו כהוצאה מוכרת?

תמא 38 (תיקון 3).

29/04/15
נא להפנות את השאלה לפורום תמ"א 38 , יתכן ששם יש להם תשובה טובה .

תמא

עו"ד סלי אילון מנהל 02/05/15
הכסף שהדיירים מקבלים במזומן חייב במס. לפעמים היזם לוקח את המס על עצמו, כלומר משלם כסף נטו. 

הפיצוי מוכר ליזם כהוצאה. 

מנהל פורום מיסים

הרטום 16, ירושלים

02-5877888

Sali@salieilon.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן