האם מותר לתומכי בניית מרפסות להמשיך לפעול ללא רוב של 75%?

|

בניית מרפסות

ליאור 11/12/14
בבנייננו יש מחלוקת לגבי בניית מרפסות. יש כ40 % מתנגדים וכ60 % תומכים. דבר האמור להוריד את בנית המרפסות מסדר היום. שכן הודעות אין 75 % בעד. (אני נמנה עם המתנגדים). למרות זאת תומכי המרפסות ממשיכים בשלהם. הקימו ועד מרפסות ברוב רגיל שאחראי על שכנוע הדיירים וכן על תכנון המרפסות ללא עלות כספית לפי מה שהם אומרים. ( מכתבים אינסופיים בעניין הודעות וכו). כמו כן הם טוענים שימשיכו עד אין קץ עד שיהיה רוב של 75 %.
דבר זה מבחינת המתנגדים מהווה מטרד של ממש. האם מותר להם להתנהל כך למרות שאין 75 % בעד. האם אנו יכולים לעשות משהו כדי שיפסיקו?
תודב רבה ליאור

הרוב הדרוש לבניית מרפסות

עו"ד ענת קציר מנהלת 14/12/14
ליאור שלום,



אין מניעה מלנסות לשכנע את המתנגדים לביצוע בניית המרפסות. הדבר אינו מנוגד לחוק.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן