האם יש חובת תמורה להיסתלקות מתוך נכס העיזבון במקרה של ירושה?

|

תמורה להיסתלקות

שרון 03/11/14
שלום .
אנו שלושה אחים ברשותנו נכס מצוואה של אבינו שליש כל אחד רשום בזכויות
אחד היורשים ניפטר ערירי , ישנם עוד שני אחים המבקשים את חלקם בשליש הנכס
המהווה 1/12 ומבקשים תמורה להיסתלקותם
האים התמורה מחוייבת מיתוך נכס העיזבון
והאים יש לכך השלכות מס .

תמורה להיסתלקות

עו"ד ענת קציר מנהלת 04/11/14
שרון שלום,



צר לי אך לא הבנתי את שאלתך ואת נסיבות המקרה.

נא הבהר.



בברכה,



ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן