איך אפשר לנצל פטור ממס שבח במכירת שתי דירות לרכישת דירה אחת?

|

דירה ללא תמורה

דוד 01/08/14
יש  לנו  דירה  שקבלנו ללא תמורה בשנת 2000  שווה כ מילון שח. וכן יש לנו דירה אחרת

בה אנו גרים אשר שווה 1.2 מיליון שח.  אנו מעויינים למכור את שתי הדירות

ולקנות דירה אחד יד שניה לשם מגורים .

מה זה אומר לגבי    החוק שנכנס לתוקף

בשנת  2014 .  לגבי  המס שבערך  נצטרך לשלם

או שלא  נצטרך לשלם  ?

מכירת 2 דירות לשם רכישת דירה אחת

עו"ד משה אלפסי 01/08/14
שלום
בחוק מיסוי מקרקעין ישנה אפשרות לנצל פטור ממס שבח כשאת משפחתי מבקש למכור 2 דירות ולקנות תחת דירה אחת, בשפת החוק-שחלוף.
ישנה מגבלה של שווי 2 הדירות הנמכרות, בכל מקרה מהלך שכזה מומלץ מאד שילווה בסיוע עורך דין
בברכה משה אלפסי עורך דין ונוטריון
מנהל הפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן