האם ניתן לייחס בונוס לשנת 2013 ולנכות מס לפי שיעור שולי נמוך יותר?

|

מיסוי בונוס

רון 27/07/14
שלום,

אני עובד בנק. בחודש 3.14 הוחלט לחלק בונוס לעובדים עבור שנת 2013 (עקב תוצאות הדוח הכספי). בתלוש נוכה מס לפי שיעור של המס של שנת 2014. שאלתי - האם ניתן לייחס את הבונוס לשנת 2013 ולנכות מס לפי השיעור השולי שלי שהיה בשנת 2013 (והוא יותר נמוך מ- 2014) ?

גם בתלוש משכורת מצויין שמדובר בשנת 2013. לטענת חשב השכר, העיתוי קובע ולכן אין הצדקה לייחס לשנת 2013 ויש לשלם מס לפי שנת 2014. האם נכון הדבר?

תודה,

רון

בונוס

29/07/14
בונוס הוא חלק ממשכורת.



הוא ממוסה על פי מועד קבלתו (על בסיס מזומן)



לכן ימוסה בשנת 2014 
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן