מה ניתן לעשות כאשר מס הכנסה דורש תשלום חוב על פיגור בהגשת דוחות?

|

עזרה דחופה

יעל 19/06/14
אבי יצא לפנסיה מוקדמת בשנת 2001 .כעת קיבל ממס הכנסה בקשה לתשלום חוב בסך 113,000 שח , לתשלום עד סוף החודש ,בגין פיגור בהגשת דוחות מס הכנסה .הוא מעולם לא קיבל שום התראה על כך ולא ידע כלל שהוא צריך להגיש דוחות .



מה ניתן לעשות ??

תודה רבה מראש לכל המגיבים

דוחות שנתיים

ערן פישמן 21/06/14
שלום

חוקית, השנים עד 2007 התיישנו

מה שיש לעשות הוא להגיש את הדוחות לשנים 2008-2013

אם כל הכנסותיו הן פנסיה זה מה שיש להגיש

כנראה היתה לו חובה להגשת דוחות ולא עשה כך
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן